Ez a fejezet az Ügyfélkapu elérési módjáról és használatáról valamint a Közigazgatási Ügyfélvonalról bemutatásáról szól. Ez a fejezet az Ügyfélkapuról és a Közigazgatási ügyfélvonalról fog szólni.
Mi az az Ügyfélkapu? Mire használható az Ügyfélkapu? Kinek lehet Ügyfélkapuja? Miben nyújt segítséget a Közigazgatási Ügyfélvonal és hogyan érhető el a Közigazgatási Ügyfélvonal!
Megtudhatja miben segítheti Önt az Ügyfélkapu és a Közigazgatási Ügyfélvonal.
Ügyfélkapu és a Közigazgatási Ügyfélvonal
Az alábbiakban talál egy rövid összefoglalót az Ügyfélkapuról és annak működéséről. Ez a tananyag meghatározza, hogy mi az Ügyfélkapu. Bemutatásra kerülnek az Ügyfélkapu használatának előnyei. Kiderül, hogy kinek lehet Ügyfélkapuja és hogy hogyan lehet regisztrálni az Ügyfélkapu rendszerbe, vagyis létrehozni saját személyes Ügyfélkapunkat.
Bemutatásra kerül az Ügyfélkapu rendszer a leggyakrabban használt szolgáltatásokon keresztül.
Az Ügyfélkapu előnyei közé tartozik:
A közigazgatási szolgáltatások elektronikus ügyintézési lehetősége - ami kiválthatja, hogy kormányablaknál vagy más hivatalnál időpontot foglaljunk, sorban álljunk, például: okmányokkal kapcsolatos ügyintézés, személyi jövedelemadó bevallás, erkölcsi bizonyítvány igénylése.
Hogyan lehet az ügyfélkapun regisztrálni?
Ügyfélkapu létrehozható
személyesen
elektronikusan
A személyes ügyfélkapu regisztrációhoz be kell mutatni:
Az ügyfélkapu regisztráció ingyenes és azonnal megtörténik.
A Közigazgatási Ügyfélvonalon többféle ügyet intézhet, például:
Ebben a fejezetben megismerkedett az Ügyfélkapu rendszerrel, valamint a Közigazgatási Ügyfélvonal elérhetőségeivel.
Ügyfélkapu használata
https://www.youtube.com/watch?v=zyqTgAbbI_M